حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • فروش  ویژه انواع هدست و هدفون

      فروش ویژه انواع هدست و هدفون

    •  فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

      فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    • دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

      دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

    • دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

      دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

    • دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

      دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

    • دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

      دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

    • دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

      دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

    • دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

      دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

    • دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

      دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

       

      تیتراژ ابتدایی داستان آلپ

      داستان آلپ: آنت من یک مجموعه انیمه ۴۸ قسمتی است که توسط استودیو Nippon Animation بر اساس رمانی از پاتریشیا سن جان نویسنده انگلیسی به نام گنج‌های برف ساخته شده‌است. پخش آن از ۹ ژانویه ۱۹۸۳ در شبکه فوجی تلویژن آغاز شده و تا ۲۵ دسامبر ۱۹۸۳ ادامه داشته‌است.

      Download

       

       

      تیتراژ سریال اوشین


      سال‌های دور از خانه، (اوشین) نام سریالی تلویزیونی است که در سال ۱۹۸۳ در کشور ژاپن تولید شد و در دههٔ شصت در ایران پخش می‌شد. شخصیت اصلی این داستان خانمی است که اوشین نام دارد و در سنین پیری خاطرات زندگی سختش از زمان کودکی تا بزرگسالی را تعریف می‌کند.

      این سریال محبوبیت زیادی نزد مردم یافته و بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیونی دنیا پخش شده است. یکی از مرورگران سایت IMDB شخصیت اصلی این سریال (اوشین) را معروف‌ترین زن ژاپنی در دنیا می‌داند.

      شنیدن صدای موسیقی تیتراژ این سریال به یاد ماندنی برای همه ما ایرانی هایی که دهه 60 را تجربه کرده ایم بسیار خاطره انگیز است.

      Download

       

      ترانه لالایی
      این ترانه شب‌ها برای برنامه‌ی قصه‌ی کودکان با اجرای خانم عاطفی از تلویزیون پخش میشد. آهنگ تیتراژ پایانی بود.


      Download

       

      خونه مادر بزرگه
      خونهٔ مادربزرگه مجموعه تلویزیونی عروسکی بود که از سال ۱۳۶۶ و به کارگردانی مرضیه برومند ساخته شد. این مجموعه در ۲۴ قسمت ۱۵ تا ۲۵ دقیقه‌ای ساخته شده و چندین بار از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده‌است.

      Download

       

       

      ترانه فیلم خواهران غریب


      خواهران غریب، نام فیلمی ایرانی به کارگردانی کیومرث پوراحمد، و براساس کتاب خواهران غریب اریش کستنر است که در سال ۱۳۷۴ به نمایش در آمد. کیومرث پوراحمد برای ساختن این فیلم برنده جایزه بهترین کارگردانی چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد. همچنین افسانه بایگان به خاطر بازی در این فیلم، دیپلم افتخار چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را از آن خود کرد. یکی از ویژگی‌های این فیلم، ترانه‌ها و سرودهایی است که در آن خوانده شد.

      این ترانه را زنده یاد خسرو شکیبایی خوانده است.

      Download

       

       

      آهنگ گل پامچال


      مجموعه تلویزیونی "گل پامچال" به کارگردانی محمدعلی طالبی سال 1370 از شبکه یک پخش شد. در این مجموعه فاطمه معتمدآریا، داود رشیدی، ستاره جعفری، اسماعیل گرامی، رضا بابک، زنده‌یاد کیومرث ملک مطیعی، زنده یاد پروین سلیمانی و ... بازی کرده بودند.

      این سریال داستان دختری به نام لیلا را روایت می‌کرد که در جنوب کشور زندگی می‌کند. تا اینکه در اثر بمباران خانواده‌اش را از دست می‌دهد. یکی از اقوام برای پیدا کردن خواهر لیلا به تهران سفر می‌کند و در این مسیر اتفاقاتی برای آنها رخ می‌دهد، سپس به شمال کشور می‌روند. از سوی دیگر برای لیلا اتفاقی می‌افتد و خانواده‌ای شمالی لیلا را پیدا می‌کنند و او را پیش خود می‌برند و از او نگهداری می‌کنند. وقتی که خواهر لیلا پیدا می‌شود لیلا راضی نیست که همراه آنها برود. در نتیجه خواهر لیلا رضایت می‌دهد لیلا نزد آنها بماند و در مدرسه ثبت نام کند.

      Download

       

       

      تیتراژ سریال خانه سبز


      یکی از سریال هایی که در زمان خودبا با زیگرانی چون حمیده خیر آبادی (نادره) ، خسرو شکیبایی ، مهرانه مهین ترابی ، رامبد جوان ، آتنه فقیه نصیری و اکرم محمدی بینندگان بسیاری را جذب نمود و هم اکنون هم با پخش دوباره ی خود مخاطبانی را گرد آورده ، سریال ایرانی خانه سبز است که بعدها بازیگران جوان آن از شهرت مناسبی برخوردار شدند و نامی به دست آوردند ، سریالی که در تک تک سکانس های آن ساعت ها کار شده بود و هم اکنون زیبایی و پویایی آن را شاهد هستیم.

      این تیتراژ به همراه دیالوگ زنده یاد خسرو شکیبایی است.

      Download

       

       

      موسیقی سریال به یاد ماندنی "سلطان و شبان"


      سلطان و شبان یکی از سریال‌های محبوب دههٔ ۶۰ تلویزیون ایران در ژانر کمدی است که تولید آن در سال ۱۳۶۰ توسط گروه فیلم و سریال تلویزیون آغاز و در سال ۱۳۶۱ به پایان رسیده و در همان سال نیز از شبکهٔ اول سیما پخش شده است.

      مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ به اتفاق یکدیگر فیلمنامهٔ این سریال را در قالب افسانه‌ای کهن نوشته و داریوش فرهنگ آنرا کارگردانی کرده است.

      Download

      اسلاید شو